Vavae
Masani ona taʻua o le cotton. O le alava e faʻaaogaina mo ie ma ie soosoo. Cotton alava ei ai le maualuga malosi, lelei ea permeability, leaga maanuminumi teteʻe ma le mativa meatotino faigata; e i ai le teteʻe lelei vevela, lona lua i le hemp; o loʻo leaga le teteʻe i le acid, ma e mafai ona faʻavaivaia alkali i le vevela o le potu; e i ai vavalalata vavalalata mo vali, faigofie e vali, atoa chromatogram ma susulu lanu. Cotton ituaiga ie e faʻatatau i le ie faia i vavae vavae poʻo le cotton ma cotton vavae ituaiga vailaʻau o loʻo filo filo filo.

Uiga o ie vavae:
1. E i ai le malosi hygroscopicity ma tele shrinkage, tusa ma le 4-10%.
2. Alkali ma acid tetee. Cotton ie e matua le mautonu i le inorganic acid, e oʻo lava i le dilute acid sulfuric o le a faʻaleagaina ai, ae o le organic acid e vaivai, toeititi leai se faʻaleagaina aʻafiaga. Cotton ie e sili atu alkali tetee. O le mea masani, o le dilute alkali e leai sona aoga i le cotton cotton i le vevela o le potu, ae o le malosi o le cotton cotton o le a faʻaititia pe a maeʻa le malosi o le alkali. O le "mercerized" cotton cotton e mafai ona maua i le togafitia o le cotton cotton ma le 20% caustic soda.
3. Malamalama teteʻe ma vevela teteʻe e taatele. I le la ma le ea, o le cotton vavae o le a oxidized lemu, lea o le a faʻaititia ai le malosi. Cotton ie o le a faʻaleagaina e le uumi taimi uumi maualuga gaioiga gaioiga, ae e mafai ona tatalia taimi puʻupuʻu vevela maualuga togafitiga o 125 ~ 150 ℃.
4. Microorganism ei ai aafiaga faʻaleagaina i ie vavae. E le tetee i suia.

Alava vavae
Cotton polyester o se ituaiga o ie e palu faʻatasi ma le cotton ma le polyester. O loʻo iai i totonu sina tamaʻi vavae. O uiga o le cotton polyester o loʻo iai uma le lelei o le cotton ma le polyester. O le cotton cotton o le a fefiloi o cotton ma nylon? Cotton fiber o se ituaiga o fesuiaʻi polypropylene fiber. O le autu mitiia aafiaga o vavae alava faia e malulu, mafanafana, mago, tumama ma siama. O le maoae vavae laei alava, ofu mafanafana, mitiafu ma isi oloa atiina ae ma gaosia e le aoga faataitaiga maua le lelei o le vevela faasaoina, suavaia vai, susu conduction, vave mago, antibacterial ma isi meatotino.

Spandex
Spandex o le faʻapuʻupuʻuga o le polyurethane fiber, o se ituaiga o filo e faʻaaogaina. E maualuga faʻalelei ma e mafai ona faʻalautele 6-7 taimi, ae mafai ona toe foʻi faʻavaʻa i lona amataga tulaga ma le mou atu o le vevesi. O lona faʻatulagaga molemole o se filifili e pei o, vaivai ma extensible polyurethane, lea faʻalauteleina ana meatotino e ala i le fesoʻotaʻi ma le faigata filifili vaega.

Spandex e sili lona faʻalelei tino. O le malosi e 2-3 taimi maualuga atu nai lo le latex fiber, o le linear density e faʻapea foi ona mama, ma e sili atu ona teteʻe atu i vailaʻau faʻaleagaina. Spandex e lelei acid ma alkali tetee, afu tetee, vai sami tetee, mago faamamaina teteʻe ma ofuina tetee. Spandex e masani ona le faʻaaogaina toʻatasi, ae o se vaega laititi o lea e palu faʻatasi i le ie. Lenei ituaiga o alava ei ai meatotino o uma paʻu ma alava, o le tele o ia mea o loʻo faʻaaogaina i le autu vavaeina vulu ma spandex o le autu. E i ai foi spandex lavalava silika ma mimilo silika faia i spandex ma isi alava. E masani ona faʻaaogaina i le tele o laupepa lalagaina, lalaga lalaga ie lalaga, lalaga ie ma ie ofu faʻalelei.

Fulu polesi
Terylene o se taua eseese o gaosia alava, o le igoa faʻatau foi o polyethylene terephthalate polyester fiber, tele faʻaaogaina mo lavalava. Dacron, masani ona faʻaigoaina o le "Dacron" i Saina, e lautele faʻaaogaina i le gaosia o lavalava ie ma oloa gaosi oloa. Polyester ei ai sili formability. O le mafolafola, malulu pe faʻamalieina vulu polyester poʻo le ie na fausia pe a maeʻa le faʻatulagaina mafai ona tumau mo se taimi umi pe a uma ona fufuluina le tele o taimi i le faʻaogaina. Polyester o se tasi o le tolu gaosi gaosia ma sili ona faigofie tekonolosi ma taugofie tau. I se faʻaopopoga, e i ai le malosi ma anagata, lelei elasticity, e le faigofie ona deform, pala-tetee, faʻaʻeseʻese, crisp, faigofie e fufulu ma mago, ma isi, lea e alofagia e tagata.

Mo le taimi nei meaai alamanuia, microelectronics alamanuia, koale alamanuia, lolomi alamanuia ma isi, aneti-static lavalava o loʻo faʻaaogaina tele ia latou, ma faia ai se sao ola i anti-static.

E pei ona tatou iloa uma, o le autu o aneti-static lavalava: aneti-static mama ie, lona filifilia aafia ai le aneti-static aafiaga o aneti-static lavalava. O se tasi o le aneti-static maoaʻe lavalava ie, polyester ie ua faia i polyester filament ona lalaga lea o le conductive fiber ua lalaga umi ma latitudinally, lea e faia o faʻapitoa tekinolosi gaosi. O le mafuaʻaga ua fautuaina ai oe e Xiaobian e filifili le polyester anti-static ie ona e le gata e lelei le anti-static function, ae e mautinoa foi e puipuia le ie alava poʻo le pefu lelei mai le paʻu'ū mai le ie avanoa, ma e i ai ona uiga o maualuga vevela tetee ma tetee fufuluina; E lautele faʻaaogaina i totonu o le potu mama o le Vasega 10 e oʻo atu i le Vasega 100. E lautele faʻaaogaina i microelectronics, optoelectronics, lelei mea faifaaili ma isi pisinisi o loʻo aʻafia i le tumau eletise ma manaʻomia le maualuga mama.

Talu ai o le polyester fiber lava ia e umi tele, o lea e le faigofie ai ona gaosia ni fulufulu fulufulu mamoe, ma o le ie tele e tele, ma lelei le efuefu-faʻamaonia aʻafiaga. O le electrostatic faʻateʻaina aafiaga o le ie o le o totonu o le ie o loʻo faʻapipiʻiina ma se faʻataʻitaʻi uaea (carbon fiber wire) o tutusa mamao, mai le 0.5cm i le 0.25cm.


Taimi lafoina: Ian-14-2021